تعطیلی 2 سفره خانه و یک باغ برگزاری مجالس در زرقان
.
دو سفره خانه و یک باغ برگزاری مجالس در زرقان، به دلیل
رعایت نکردن موازین بهداشتی با دستور مقام قضایی تعطیل شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، مهندس «عبدالرضا
غفوری» مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان زرقان گفت: در پی بازرسی های
مکرر در برنامه طرح تشدید بازرسی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل از مراکز و اماکن
شهری و بین راهی و پس از صدور اخطار نواقص بحرانی و غیر بحرانی برای تعدادی از
مراکز متخلف، دو واحد آشپزخانه در دو سفره خانه و یک باغ برگزاری مجالس، به دلیل
رعایت نکردن موازین بهداشتی و مشکلات بهسازی در مسیر بزرگراه زرقان –شیراز، تعطیل
شد.
مهندس «سلمان کاکایی» کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و
درمان زرقان نیز در این زمینه، بیان کرد: از آنجا که رعایت بهداشت فردی کارکنان، بهداشت
مواد غذایی و ابزار و تجهیزات کار با مواد غذایی، از اولویت های مهم بهداشتی است و
به طور مستقیم با سلامت مصرف کنندگان ارتباط دارد، بازرسان بهداشت محیط بدون هیچگونه
چشم پوشی با متخلفین مطابق قوانین برخورد می کنند./105
پایان خبر
نظر دهید